wizyta

Prawidłowa diagnoza samochodu znacznie ułatwia, przyspiesza oraz ukierunkowuje dalsze czynności związane z naprawą auta, a co za tym idzie podnosi efektywność wykonywanej usługi i minimalizuje koszty naprawy.


Proces naprawczy rozpoczyna się u nas od rzetelnej diagnozy usterki przy wykorzystaniu nowoczesnych urządzeń diagnostycznych oraz wiedzy i doświadczenia naszych pracowników. Dopiero kolejnym etapem jest naprawa właściwa czyli wymiana uszkodzonego elementu (a nie wymiana wszystkich części, które są podejrzewane o powodowanie usterki).

 

W zakresie usług elektryki i elektroniki samochodowej oferujemy:

  • diagnozę systemów elektronicznych
  • naprawę instalacji elektrycznych i elektronicznych
  • programowanie centralek oraz immobiliserów
  • pełną diagnostykę silnika, automatycznej skrzyni biegów, poduszek powietrznych, Abs i innych systemów dostępnych w pojeździe
  • test sterowników i podzespołów
  • programowanie i kodowanie pojedynczych sterowników
  • kasowanie błędów
  • kasowanie inspekcji

 

Sprzęt który posiadamy pozwala nam nazywać najlepiej wyposażonym warsztatem w regionie.

 

KTS

 

 

KTS 340 – nowoczesny przyrząd diagnostyczny do diagnozowania, wyszukiwania usterek, naprawy i serwisowania. Jeden z najlepszych testerów obecnych na rynku.

Obsługuje m.in.

  • ISO 9141-2, linie K/L, kody błyskowe
  • SAE-J1850 VPW (GM, ...) - odpowiada ISO 11 519-4
  • SAE-J1850 PWM (Ford) – odpowiada ISO 11 519-4
  • CAN ISO 11898 ISO 15765-4 (OBD)
  • CAN Highspeed, CAN Middlespeed, CAN Lowspeed i szyna jednoprzewodowa

 

 

Ethos/Solus Pro

 

 

SOLUS-PRO/Ethos jest zaawansowanym urządzeniem diagnostycznym


Możliwości:

  • odczyt danych bieżących, odczyt kodów
  • błędów wraz z opisami, kasowanie błędów kasowanie serwisu (SIR)
  • funkcje zaawansowane: adaptacje, programowanie,
  • testy członów wykonawczych, kalibracje jednoczesna prezentacja graficzna wszystkich parametrów bieżących
  • z aktywacją kursora (do analizowania wartości chwilowych), blokowanie parametrów, skalowanie wykresów
  • nie wymaga wcześniejszego wyboru parametrów, które chcesz analizować
  • nie wymaga przerwania i ponownego nawiązania komunikacji
  • umożliwia analizę dynamiczną pracy danego systemu
  • pozwala na obserwacje zależności między parametrami w funkcji czasu
  • umożliwia zdiagnozowanie usterki chwilowej, kiedy brak jest kodów błędu
  • niezastąpiona w czasie próby drogowej zapisywanie (z automatycznym wyzwalaniem i odtwarzanie danych w postaci filmu do późniejszej analizy (po wykonaniu np. próby drogowej)
  • porty USB do współpracy z komputerem i urządzeniami zewnętrznymi: drukarka, klawiatura, mysz, pamięć USB własne zasilanie z baterii
  • szybka i prosta obsługa
  • oprogramowanie w języku polskim
  • silnik, ATM, ABS, SRS, EPS, AC, AirBags, zawieszenie, panel wskaźników, systemy komfortu
  • procedury diagnostyczne, adaptacje, kalibracje, konfiguracje, kodowania
  • kodowanie wtryskiwaczy AFL, Toyota, Opel, Renault, Ford, PSA, BMW
  • rekonfiguracja pompy wtryskowej Ford
  • diagnostyka systemów UCH Renault, BSI PSA, CIM Opel
  • długie kodowanie VW
  • pełna diagnostyka grupy VW w trybie eksperckim
  • programowanie kluczyków (w niektórych markach)
  • i wiele innych możliwości

 

 

Vantage Pro

 

Vantage PRO ™ Profesjonalny Diagnoskop - samochodowy tester równoległy komponentów z oscyloskopem wysokiej częstotliwości i multimetrem graficznym.


Możliwości m.in:
Częstotliwość próbkowania w oscyloskopie Vantage Pro to 8 MHz, opatentowany sposób wyświetlania mierzonych sygnałów gwarantuje skuteczną diagnostyke nawet szybkich magistrali CAN stosowanych w dzisiejszych samochodach.

 

 

CDIF

 

CDIF/2 to nie tylko diagnoza szeregowa.

Za jego pomocą m. in. można bowiem zamieniać spowrotem na sygnał to, co zostało zarejestrowane za pomocą oscyloskopu.


Generator może dostarczać napięć w zakresie od zera do 20V, bez względu na wielkość napięcia zasilającego. Każdy z dwóch kanałów może pracować niezależnie i dostarczać do 2.5A prądu, z programowanym ograniczeniem. Ta szczególna cecha pozwala na wykorzystanie go jako stabilizowanego zasilacza, np. do zasilania testowanych czujników napięciem 5V.

×

promocja