Prawidłowa diagnoza samochodu znacznie ułatwia, przyspiesza oraz ukierunkowuje dalsze czynności związane z naprawą auta, a co za tym idzie podnosi efektywność wykonywanej usługi i minimalizuje koszty naprawy.
Proces naprawczy rozpoczyna się u nas od rzetelnej diagnozy usterki przy wykorzystaniu nowoczesnych urządzeń diagnostycznych oraz wiedzy i doświadczenia naszych pracowników. Dopiero kolejnym etapem jest naprawa właściwa czyli wymiana uszkodzonego elementu (a nie wymiana wszystkich części, które są podejrzewane o powodowanie usterki).
W zakresie usług elektryki i elektroniki samochodowej oferujemy:
- diagnozę systemów elektronicznych
- naprawę instalacji elektrycznych i elektronicznych
- programowanie centralek oraz immobiliserów
- pełną diagnostykę silnika, automatycznej skrzyni biegów, poduszek powietrznych, Abs i innych systemów dostępnych w pojeździe
- test sterowników i podzespołów
- programowanie i kodowanie pojedynczych sterowników
- kasowanie błędów
- kasowanie inspekcji
Sprzęt który posiadamy pozwala nam nazywać najlepiej wyposażonym warsztatem w regionie.
KTS
KTS 340 – nowoczesny przyrząd diagnostyczny do diagnozowania, wyszukiwania usterek, naprawy i serwisowania. Jeden z najlepszych testerów obecnych na rynku.
Obsługuje m.in.
- ISO 9141-2, linie K/L, kody błyskowe
- SAE-J1850 VPW (GM, ...) - odpowiada ISO 11 519-4
- SAE-J1850 PWM (Ford) – odpowiada ISO 11 519-4
- CAN ISO 11898 ISO 15765-4 (OBD)
- CAN Highspeed, CAN Middlespeed, CAN Lowspeed i szyna jednoprzewodowa
Ethos/Solus Pro
SOLUS-PRO/Ethos jest zaawansowanym urządzeniem diagnostycznym
Możliwości:
- odczyt danych bieżących, odczyt kodów
- błędów wraz z opisami, kasowanie błędów kasowanie serwisu (SIR)
- funkcje zaawansowane: adaptacje, programowanie,
- testy członów wykonawczych, kalibracje jednoczesna prezentacja graficzna wszystkich parametrów bieżących
- z aktywacją kursora (do analizowania wartości chwilowych), blokowanie parametrów, skalowanie wykresów
- nie wymaga wcześniejszego wyboru parametrów, które chcesz analizować
- nie wymaga przerwania i ponownego nawiązania komunikacji
- umożliwia analizę dynamiczną pracy danego systemu
- pozwala na obserwacje zależności między parametrami w funkcji czasu
- umożliwia zdiagnozowanie usterki chwilowej, kiedy brak jest kodów błędu
- niezastąpiona w czasie próby drogowej zapisywanie (z automatycznym wyzwalaniem i odtwarzanie danych w postaci filmu do późniejszej analizy (po wykonaniu np. próby drogowej)
- porty USB do współpracy z komputerem i urządzeniami zewnętrznymi: drukarka, klawiatura, mysz, pamięć USB własne zasilanie z baterii
- szybka i prosta obsługa
- oprogramowanie w języku polskim
- silnik, ATM, ABS, SRS, EPS, AC, AirBags, zawieszenie, panel wskaźników, systemy komfortu
- procedury diagnostyczne, adaptacje, kalibracje, konfiguracje, kodowania
- kodowanie wtryskiwaczy AFL, Toyota, Opel, Renault, Ford, PSA, BMW
- rekonfiguracja pompy wtryskowej Ford
- diagnostyka systemów UCH Renault, BSI PSA, CIM Opel
- długie kodowanie VW
- pełna diagnostyka grupy VW w trybie eksperckim
- programowanie kluczyków (w niektórych markach)
- i wiele innych możliwości
Vantage Pro
Vantage PRO ™ Profesjonalny Diagnoskop - samochodowy tester równoległy komponentów z oscyloskopem wysokiej częstotliwości i multimetrem graficznym.
Możliwości m.in:
Częstotliwość próbkowania w oscyloskopie Vantage Pro to 8 MHz, opatentowany sposób wyświetlania mierzonych sygnałów gwarantuje skuteczną diagnostyke nawet szybkich magistrali CAN stosowanych w dzisiejszych samochodach.
CDIF
CDIF/2 to nie tylko diagnoza szeregowa.
Za jego pomocą m. in. można bowiem zamieniać spowrotem na sygnał to, co zostało zarejestrowane za pomocą oscyloskopu.
Generator może dostarczać napięć w zakresie od zera do 20V, bez względu na wielkość napięcia zasilającego. Każdy z dwóch kanałów może pracować niezależnie i dostarczać do 2.5A prądu, z programowanym ograniczeniem. Ta szczególna cecha pozwala na wykorzystanie go jako stabilizowanego zasilacza, np. do zasilania testowanych czujników napięciem 5V.